You Are Reading

6

Intro: Ride Santai ke Muar

TayarGolek.Com Monday, February 22, 2010
Yoooshhh..!
Salam geng,

Rasanye dah 2 hari aku tak update citer tayargolek nih kan..bukan tak mau update, saja jer bagi korg tunggu2 citer Ride Jalan-jalan ke Muar..hehehe
 
Alhamdulillah..aku dan kawan2 telah selamat pergi & balik dari Ride “Jalan-jalan ke Muar” pada 20 Feb 2010 yang lepas. Ride ke Muar ini merupakan anjuran Muar Bikers Club (MrBC) atas jemputan dari wakil MrBC iaitu bro Jim Tarmos melalui TayarGolek.Com. Aku tak nak lepaskan peluang nih. Sebelum ni dok ushar gambiran jer di MrBC kat SBM. Alhamdulillah..ride pergi balik berjalan dgn lancar.


Logo rasmi Muar Bikers Club (MrBC)

Sebagai permulaan citer & pengalaman ride ke Muar nie..sebanyak 5 buah ER6N dan sebuah Ninja250R telah menyahut cabaran “day trip” ke Muar. Ride santai & free ride menjadi tema tayargolek ke Muar.

Antara kawan2 yang join pada hari tu adalah  Han(aku), Ijam_upm, Edd, Abg Din, Mus & Luncai. Masing2 dari KL dan sorg dr Melaka. Kalo mengikut senarai asal, seramai 10 org yang akan mengikuti ride ini. Tetapi, 4 org telah menarik diri atas urusan & hal masing2.

Antara2 program2 yang telah diatur utk hari tu adalah seperti konvoi ke Bt.18 Lenga, jemputan kenduri kahwin dan pusing2 Muar. Yang bestnya plak, kitorg akan bergambung dgn Singaporean Bikers..citer pasal ni..pasal sumer2 ni..korg tunggu jer lah update dr TayarGolek.Com erk..

Sebenarnya, banyak program2 yg telah dirancang oleh MrBC..tapi utk sehari..eh bukan sehari, setengah hari..hmmm! mana nyer nak sempat..Next time andai kata ade rezeki ke sana lagi..sekurang2nya 2 hari 1 malam baru best..

Perancangan 2D1N ke Muar mmg ade..tp masih dlm proses perbincangan lagi antara aku dgn Bro Tarmos (Event Management)..so tunggu dan lihat lah..Harap2 blh dijadikan Ride Ukhwah FERNO. So utk mengetahuinya nnti.. teruskan mengunjung ke website ni yer..

Ok geng..jap lagi baru aku start cerita pasal “tayargolek ke Muar” yer..
Tungguuuuuu…!


Adios,
-Han-

6 comments:

flamiyoes said...

Lenga bt 18 tu dah dekat2 dgn kampung atuk aku sehh..

Anonymous said...

Nama gua SUKOM bro...Bukannya Bt 18 bro. Ride tempohari di Kg. Jawa, Lenga, Muar (Bt.34) he he he

TayarGolek.Com said...

flamiyoes - lor yer ker? awat ko tak folo?hehehe..meracunnnnn!

TayarGolek.Com said...

SUKOM - owhh Bt 34 ke? Ntah aku dpt program tu mention Bt 18..hehehe..sib baik akutak tulis Bt 18 Air Hitam..ahakss

Anonymous said...

sukom 434.......boss prez lahh tu...yg hensome..............

TayarGolek.Com said...

Anonymous on February 27 - Lepas add FB baru tau name betul Mr prezz..Thnks bang berkunjung di tayargolek.com
biasanya name2 dlm cerita saya..saya guna nickname dlm forum.

Post a Comment

Harap dapat tinggalkan nickname atau email anda..

 
Copyright 2010 TayarGolek.Com