You Are Reading

7

Ada brani??

TayarGolek.Com Friday, November 20, 2009

Yoosshhh…!!

 

Lama aku pikir pasal pic nih..

DriftRoKa-home_cecah montot

betul ke nih? drift giler2 sampai cecah montot…?

7 comments:

kalan said...

amik gambar waktu idle

Anonymous said...

ni kat mana ni beb?takkan sampai cecah bukulali kut...wuiiii tarak berani...

Han said...

aku rasa pon mcm pic static jer nih..kat mana ni aku tak sure..

tp tatau ler betul2 blh bikin ini mcm ..hahaha

Anonymous said...

tipu ni bro.. tgk kaki dia melunjur ke depan.. nak cover faring depan jgn calar a tu.. ahaha.. jom kita tgkp gmbr camni kt er6n kita.. ehehe

Anonymous said...

bunga tayar tu nampak.takan masa tgh laju sempat nampak bunga tayar???????

Matjoe said...

tipu jer nie

RaYbAkH said...

Aku tunggu er6 putih ko wat camni je kat T2.

http://farm4.static.flickr.com/3324/3556329797_1f1ccf0963.jpg

Post a Comment

Harap dapat tinggalkan nickname atau email anda..

 
Copyright 2010 TayarGolek.Com