You Are Reading

7

“My Rides with TAYAR GOLEK” sticker

TayarGolek.Com Saturday, March 6, 2010

Yoooshhhh…!!

 

Ade yang dah dapat..dan mungkin ade yang belum dapt lagi. Sticker ni aku akan bagi seorang sekeping (FREE) utk 100 keping pertama. Kalo abis 100 keping batch yang ni NO MORE FREE lorrr!!..

 

SAM_3097

 

Jika ada berminat nak lebih dari sekeping, tu bisa diatur dong!!…tetapi sekeping yang ke-2 dan seterusnya kene ler bayar skit RM1.50 jer sekeping..hehehe

 

Adios,

-Han-

7 comments:

Matjoe said...

aku selaku reader setia nk satuuuuuuu!!!

TayarGolek.Com said...

Matjoe - bisa aja dong..!! bile nak ngeteh2 bro..?

Anonymous said...

The7virus

salam bos....
buleh boli sticker nie x?
mcm ne nak oder....

Han said...

The7virus - bro..kalo sekeping aku bg free jer. tp nak pos tu yg letihhh..hehehe. biasanya sape2 beli brg aku bg skali..mcm beli buff ke..ape2 ler yg ado..

Han said...

The7virus - kalo nak lebih dr sekeping, aku jual RM1.50 je sekeping. brp ribu keping ko nak bro? ehehhehe..

Anonymous said...

The7virus - den nak 10keping buleh?

Han said...

The7virus - blh bro..sms/email address ko nnti aku pos. tak pon ko dtg cyberjaya selasa ni..blh ngeteh2. Amacam??

Post a Comment

Harap dapat tinggalkan nickname atau email anda..

 
Copyright 2010 TayarGolek.Com